Nieuwe openingsuren van onze helpdesk vanaf 22 september
Onze dienstverlening staat altijd centraal. Om jou zo goed mogelijk verder te helpen, passen we de openingsuren van onze helpdesk aan.
Vanaf 22 september 2025 kan je ons elke werkdag telefonisch bereiken:
- ’s ochtends van 8.30 uur tot 12.30 uur
- ’s namiddags van 15.00 uur tot 16.30 uur
Buiten deze uren kan je ons natuurlijk altijd mailen (helpdesk@dgz.be) of gebruik maken van het contactformulier op onze website.
ℹ️ Het loket en het onthaal blijven ongewijzigd open: elke werkdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
We passen onze regeling aan zodat ons helpdeskteam, dat momenteel met minder collega’s werkt, je toch zo snel en efficiënt mogelijk kan verder helpen. Daarom zijn we volop op zoek naar nieuwe collega’s die mee willen instaan voor een vlotte klantenservice.
👉 Bekijk onze vacatures:
Ken jij iemand die graag het verschil wil maken in onze organisatie? Delen mag!
Bedankt voor je begrip én voor het helpen mee uitkijken naar nieuwe collega’s.