Voor Veeportaal en DGZ Online: klik op 'MIJN DGZ'

078 05 05 23

 
Het merendeel van de aanpassingen voor je beslag kan je overmaken aan de hand van de beslagfiche die je van DGZ ontvangen hebt bij de registratie van je beslag. Mocht je deze niet meer in je bezit hebben, kan je telefonisch of via e-mail een nieuw exemplaar aanvragen bij onze helpdesk (e-mail helpdesk@dgz.be of tel. 078 05 05 23).
 


Enkele veel voorkomende wijzigingen:

  • Ben je gestopt met het houden van dieren?
    Laat je beslagnummer stopzetten door de laatste rubriek op de laatste pagina van je beslagfiche aan te vullen of het ingevulde stopzettingsformulier aan DGZ te bezorgen.
  • Wijzigt de verantwoordelijke van de dieren die op het bestaande adres gehouden worden?
    De nieuwe verantwoordelijke vult de nieuwe gegevens aan in vak B op de beslagfiche. Op de laatste pagina handtekenen zowel de huidige als de nieuwe verantwoordelijke de tweede rubriek.
  • Wijzigen je facturatiegegevens?
    De gewijzigde gegevens vul je aan in vak C op je beslagfiche, op de laatste pagina handteken je de derde rubriek.
  • Verhuis je zelf, maar blijven je dieren op dezelfde locatie?
    De gewijzigde gegevens vul je aan in vak B op je beslagfiche, op de laatste pagina handteken je de tweede rubriek.
  • Verhuizen je dieren van locatie?
    Aangezien een beslagnummer adresgebonden is, vraag je een nieuw beslagnummer aan op het nieuwe adres via het registratieformulier. Je laat ook je bestaande beslagnummer stopzetten door de laatste rubriek op de laatste pagina van je beslagfiche aan te vullen of het stopzettingsformulier in te vullen en aan DGZ te bezorgen.

Voor alle overige wijzigingen neem je contact op met onze helpdesk (e-mail helpdesk@dgz.be of tel. 078 05 05 23).